Jak uzavřít smlouvu

Pro uzavření smlouvy s novým dodavatelem je samozřejmě nejdůležitější Vaše rozhodnutí vycházející z námi předložené nabídky úspor pro Vaše spotřeby energií. Dále je pro vyplnění smlouvy třeba Vaše vyúčtování za elektřinu (i kopie) a v případě firemních zákazníků pak oprávnění jednat za organizaci. Samotný proces vyplnění smlouvy za Vás vyřídíme, její podepsání a podepsání plné moci pro převod k novému dodavateli je pak samozřejmě na Vás. Distributor (majitel rozvodných sítí) zůstává stejný, tedy z technického hlediska včetně odečtů spotřeby z odběrných zařízení se nic měnit nebude. Celý proces sepsání smlouvy netrvá déle než 10-15min. V jeho rámci si určíte výši záloh, jejich frekvenci, zúčtovací období (u organizací je možno i s koncem kalendářního roku). Společně s novým dodavatelem pak získáte navíc i nás, jako odborné asistenty pro vyřízení jakýchkoli dalších požadavků.

 

Jestli potřebujete další informace, nebo si chcete objednat naší návštěvu, či rovnou poslat údaje o své spotřebě pro vypracování nabídky Vašich každoročních úspor, neváhejte a Napište nám.

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode